Aquest és el bloc de les dones de Gràcia.El nostre objectiu es obrir un espai d'opinió on totes les dones del barri hi tinguin cabuda tant les de la terra com les nouvingudes.Volem que aquest bloc sigui un punt de trobada on hi hagi intercanvi de tot tipus d'experiències i d'informació: d'actualitat, cultural, domèstica, esportiva, d'oci.. També engegar i donar suport a propostes i projectes veïnals





dijous, 27 de novembre del 2008

DIUMENGES

Els diumenges acostumen a ser soporífers per a les persones que viuen soles. Afortunadament jo que tinc nets són pocs els diumenges en els quals estic realment sola; de totes maneres a mi el que també m'agradaria és sortir d'excursió, a respirar" aire pur, a la muntanya, a la platja, a on sigui. L'objectiu principal és fugir una mica del soroll i la contaminació.
Tanmateix si nos fos possible, gaudeixo molt anant al cinema, visitar museus, fer itineraris interessants, com per ex. el barri gòtic, en fi tot el que m'aporti alguna satisfacció espiritual, cultural; tot menys anar a berenar (en primer lloc no em convé gens ni mica), en segon lloc trobo que és una pèrdua de temps, d'un temp preciós que encara es torna més valuós a mida que et vas fent gran.
M'agradaria trobar-me amb gent que tingués inquietuds culturals per poder compartir estones intercanviant idees, disfrutant de moments en els quals tots i totes ens sentíssim involucrats i poguéssim passar unes hores en harmonia i tranquil·litat. Podrà ser possible? Així ho espero.....
Mª Lluïsa

Video Dones Comunicadores del Coll

Estrena del video del II Congres de les Dones de Barcelona