Aquest és el bloc de les dones de Gràcia.El nostre objectiu es obrir un espai d'opinió on totes les dones del barri hi tinguin cabuda tant les de la terra com les nouvingudes.Volem que aquest bloc sigui un punt de trobada on hi hagi intercanvi de tot tipus d'experiències i d'informació: d'actualitat, cultural, domèstica, esportiva, d'oci.. També engegar i donar suport a propostes i projectes veïnals





divendres, 3 de juliol del 2009

Adios

Adios
Adios a la vida que se me va de un soplo
Adios a los momentos vividos
a los lugares que he visitado
y a los amigos que he dejado.
Adios a todo aquello
que de agua me he sentido envuelta desde que nací
ahora que me he ahogado.
Se lo que es un soplo de vida como aire fresco en verano agua
fria en invierno.
El calor que me envolvia en invierno
el agua fria en verano
se lo que es llover ante el fuego
frente al suelo mojado y se que todo lo trivial a es lo mas importante.
Un café frio en invierno en lugar de cafe caliente en verano.
Un chocolate caliente con churros con todo el calor estival.
¡ Que sensación tan agradable !
Adios a mi trabajo sin el sueldo que me da alegria ante el esfuerzo
realizado.
Adios a mis padres que la vida me han dado.
Adios a mis hermanas por caminar siempre a mi lado.
Y adios a tí amor imagunario que aunque me quede un soplo de vida
te continuare esperando.
Anonimo

Video Dones Comunicadores del Coll

Estrena del video del II Congres de les Dones de Barcelona